A Generali-Providencia Biztosító Zrt. keres gyakorlattal rendelkező és vállalkozó szemléletű értékesítési kollégákat KNV specialista tanácsadó munkakör betöltésére, Budapest, Pest, Heves megye és vonzáskörzetéből, akik magas szinten tudják kiszolgálni ügyfeleiket, proaktívan tudják segíteni őket gazdasági döntések meghozatalában. A Generalinál a tanácsadói munka kiemelt presztízsű tevékenység. A kolléga a munka során szabadságot élvezhet, jól bevált munkamódszere szerint dolgozhat. Emellett folyamatos szakmai támogatást biztosítunk.

Feladat:

Ajánlatok előkészítése, kidolgozása, szerződések megkötése, fenntartása

Aktív közreműködés a termékek értékesítésében és megújításában

Rendszeres kapcsolattartás a partnerekkel

Elvárás:

Felsőfokú végzettség vagy középfokú végzettség és államilag elismert, regisztrált biztosításközvetítői vizsga

Felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek

Üzleti megjelenés

Eredmény és minőség orientáltság

Előny:

Biztosításértékesítési tapasztalat, pénzügyi ismeretek, jó kapcsolati rendszer

Amit kínálunk:

Megbízási jogviszony. Egyedi jövedelem megállapodás (kiemelt alapbér és jutalék) .Személyre szabott karrier lehetőség. Piacvezető termékek. Szakmai előrejutási lehetőség. Komplex átképzési rendszer

Jelentkezés: generali.szg@postafiok.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal.

----------------------------------------------------------------------------------------

Kisérőlevél

Motivációs, és, vagy, kísérőlevél

A jelenleg olvasható tanulmányok erősen egybemossák ennek a két levélfajtának a lényegét. Nekem az a javaslatom, hogy különítsük el.
Azt is megmondom, hogy miért: ma a meghirdetett pozíciókra történő jelentkezések az esetek 98%-ban elektronikus úton történnek. Magyarul, kell írnunk egy e-mailt az állást meghirdetőnek. Én ezt nevezem kísérőlevélnek, hiszen ennek feladata, hogy a megfelelő módon „bekísérje” önéletrajzunkat, és motivációs levelünket az illetékes figyelmébe.

Ezzel a levéllel találkozik először, a HR-es, vagy aki meg van bízva az adott cégnél a felvételiztetéssel. Nem mindegy milyen az első benyomás rólunk.
Tudomásul kell vennünk, hogy ezt a levelet (e-mailt) nem a barátnőnknek, szomszédnak, stb., írjuk, hanem hivatalos helyre, hivatalos okból. Ezért ennek megfelelően kell kinéznie, és a tartalomnak is ennek megfelelőnek kell lennie.

Soha nem kezdünk úgy egy levelet, hogy „Jó napot kívánok!”, egyébként sem, de ebben az esetben kifejezetten káros, nevetséges.

Soha ne felejtkezzünk meg a kísérő e-mail-ünk céljáról. Mi is az? A kísérő e-mail-ünk konkrét célja: hogy felkeltse az olvasója figyelmét, és megtegye az első jó benyomást rólunk.
Az előző részben, amikor az önéletrajzról írtam, említettem, hogy egy-egy meghirdetett pozícióra rengeteg jelentkezés érkezik. Ha már az első lépésben eltoljuk, akkor a későbbiekben nem sok esélyünk marad a pozíció elnyerésére. 

Ennek érdekében vannak fontos szempontok, amit figyelembe kell vennünk.
Az e-mail-ben írt kísérő levél mindig legyen egyedi, az az, ne egy sablont használjunk, hanem az adott pozíció, - és ha kiderül a hirdetésből - az adott cég, és illetékes személy számára készüljön. Nagyon fontos, hogy érezze az, aki olvassa, hogy ez a levél neki szól személyesen.
Meg kell értenünk, ez a levél nem a motivációs levél, tehát ne kezdjük ebben taglalni azokat a dolgokat, amiket egy motivációs levélben kell, hogy aztán majd a motivációs levélben újra olvashassa. Ennek a levélnek, hivatalosnak, komolynak kell lennie, azt kell sugároznia „igen én egy komoly megbízható ember vagyok, aki érti a dolgát”, ezek mellet még személyre szólónak is kell lennie, és rövidnek, nagyon rövidnek. Itt is nagyon fontos, hogy megakadjon az olvasó szeme a levélen, ne csak átfussa, hanem felfigyeljen rá, és ezzel a figyelemmel olvassa aztán az önéletrajzunkat, és motivációs levelünket. 

Ezt ne mindenféle cirádás betűformákkal, hanem elegáns, de a megszokottól eltérő kiemelésekkel tudjuk elérni, és rövid hatékony fogalmazással.
A kísérő e-mailünket (levelünket) mindig baloldalon kezdjük a címzett nevével, beosztásával, a cég nevével. Ha ezt nem tudjuk, akkor sem kell kétségbe esni, hiszen valami információnk a hirdetés alapján csak van a hirdetőről, ami lehet, akár egy fejvadász cég is. 

Ezt követi a konkrét személyre szóló megszólítás, ha nincs semmilyen utalás egy személy nevére a hirdetésben, akkor se írjuk azt, hogy „tisztelt cím” ez személytelen, távolságtartó, fölényes.

A megszólítás után az e-mail szövege következik, ami rövid tömör, pár mondat. Megjelöljük a forrást ahonnan a tudomásunkra jutott a hirdetés, leírjuk, hogy erre a hirdetésre jelentkezve küldjük mellékletben az önéletrajzunkat, motivációs levelünket. Mindezt teljesen tárgyilagosan, de egyértelműen fogalmazva, hogy kifejezze célunkat. 

Figyelem! Soha ne írjunk teljes szélességben (faltól-falig), 12-13 cm szélesebb szöveget kényelmetlen olvasni akár kinyomtatva, akár a monitoron. Nem beszélve arról, hogy csúnya. 

Eszünkbe ne jusson akár az önéletrajzunkat, akár a motivációs levelünket beleírni az e-mailbe, ezeket csatolt fájlként, ha lehet, PDF formátumban küldjük mert ez biztos, hogy nem esik szét. A word formátum sok esetben szétesik. Soha ne használjunk egyedi nem elterjedt szövegszerkesztő programokat. A PDF formátum minden hivatalos helyen, és cégnél elfogadott, használt.

E-mail minta I.


Minta Ödön     
HR vezető         
Sir-Sur Kft.      Budapest XXX  
(nagyon fontos, ha tudjuk a cég nevét, ahol a pozíciót meghirdették,
vegyük a fáradtságot és derítsük ki az illetékes nevét, beosztását,
egy két telefonnal megoldható, figyeljünk a nevek pontosságára,
senki nem szereti ha átkeresztelik)
Tisztelt Minta Ödön Úr! (hölgyek esetében az úrhölgy dukál)

Az Önök által, a www.sir-sur.hu honlapon meghirdetett kereskedelmi
asszisztens, - hivatkozási szám XK7602 -  munkakörre küldöm pályázatom.
Csatolt fájlként mellékeltem az önéletrajzom, és motivációs levelem.

Üdvözlettel:
Példa Emese

A sötétkék szín elegáns, magabiztosságot, határozottságot sugall. Eltér a megszokott
fekete betű fehér alapon színtől, a szem megakad rajta. Ugyanakkor mégsem tolakodó.


E-mail minta II.


Abban az esetben, ha nem tudjuk, a személy nevét, de a cégét igen.

HR osztály      (ha a céget sem ismerjük, mert fejvadász hirdetett
Sir-Sur Kft.              ezt a részt elhagyhatjuk elég a megszólítás)
Budapest XXX

Tisztelt Úrhölgy/Úr! (a hölgyem, uram kifejezést kerüljük, kioktató, fölényes,  ebben az esetben mindig nagy Ú betűt írunk)
Pályázatomat csatolt fájlként küldöm, az Önök által meghirdetett
asszisztensi pozícióra. Hirdetésüket a www.sir-sur.hu honlapon,
és a xyyyy újságban olvastam.

Üdvözlettel:
Példa Emese

A sötétvörös szín is elegáns, meleg, barátságos.

Amilyen színeket soha ne használjunk:
Piros; tolakodó erőszakos, rózsaszín és árnyalatai egész a liláig; feminin határozatlan,
sárga bármely árnyalata; rosszul látszik, bizonytalanságot tükröz.

Elegáns még a 75% feletti szürke.